Draag jouw expertise uit en overtuig je doelgroep met een professioneel geschreven whitepaper of brochure.
Toon je expertise
Goede inhoudelijke whitepapers en brochures helpen je om je producten of diensten effectief te communiceren en te verkopen. Ze tonen de expertise en kennis op het gebied van het product of de dienst en positioneren het bedrijf als een autoriteit in de branche.
De voordelen
Educatie
Uitgebreide bron van informatie en kan bij het begrijpen van complexe onderwerpen.
Positionering
Kan helpen om je expertise en autoriteit in een bepaalde branche te positioneren.
Leadgeneratie
Om geïnteresseerde lezers informatie te bieden in ruil voor hun contactgegevens
Je publiceert een whitepaper om expertise te tonen, problemen op te lossen, producten of diensten aan te bieden of een bepaalde mening te ondersteunen.
Het verschil tussen een whitepaper en een brochure is dat een whitepaper een diepgaand en technisch rapport is dat is bedoeld om een specifiek probleem of onderwerp uit te leggen en te overtuigen, terwijl een brochure een informatieve, meestal visueel aantrekkelijke en overzichtelijke folder is die is bedoeld om producten of diensten aan te bieden.
De beste manieren om een whitepaper te verspreiden zijn via e-mailmarketing, sociale media, contentmarketing en evenementen. Het is ook belangrijk om het te integreren in uw website en te delen met relevante influencers en bloggers.
Je zou een brochure in plaats van een whitepaper moeten gebruiken wanneer je wilt dat het product of de dienst op een snelle en aantrekkelijke manier wordt gepresenteerd, zonder veel diepgaande informatie te bieden.
Wat kunnen we voor je doen?
Vraag vandaag nog vrijblijvend advies aan en informeer naar de mogelijkheden.